Suspendarea zborurilor la Air Moldova se prelungește până pe 30 iunie

Valeria Vițu
09/06/2023
Foto: CIJM

Compania privată Air Moldova anunță că prelungește, până pe 30 iunie, suspendarea zborurilor și promite că ”pasagerii vor primi notificare la adresele de email cu opțiunile de rambursare și rebooking”. Air Moldova, ce s-ar afla sub controlul fugarului Ilan Șor, a anunțat recent că suspendă toate zborurile și vânzarea biletelor până la pronunțarea unei decizii a instanței privind ”restructurarea accelerată a companiei”. Ulterior, compania a venit cu noi termene privind reluarea zborurilor, precizează RFI, într-o relatare de la Chișinău.  

Compania privată Air Moldova susține că ”parcurge în continuare etapele procesului de restructurare. Iar pentru optimizarea proceselor curente și concentrarea maximă pentru asistența pasagerilor, Air Moldova a decis să sisteze temporar activitatea oficiului de pe bd. Negruzzi 10 din Chișinău. Tot personalul din incinta agenției va fi concentrat pe asistența pasagerilor în regim online pe adresele electronice [email protected]. De asemenea, zborurile sunt sistate până pe 30 iunie, inclusiv. Pasagerii vor primi notificare la adresele de email cu opțiunile de rambursare și rebooking”, se arată într-un mesaj al companiei private.

”Pasagerii care au procurat biletele online, pe site-ul companiei, vor primi rambursarea la solicitare, pe cardul cu care a fost achitat biletul. Pasagerii care au procurat biletele achitând în numerar/cu cardul, prin intermediul agențiilor vor putea primi rambursarea în numerar/pe card, odată cu reluarea activității comerciale și operaționale a companiei”, subliniază operatorul aerian.

De la începutul anului, compania Air Moldova a anulat mai multe zboruri.

Între timp, Autoritatea Aeronautică Civilă precizează că, în cazul în care pasagerul a procurat un bilet de avion de la compania aeriană, pentru o cursă regulată, asistența urmează a fi oferită de către compania dată. Solicitările și reclamațiile vor fi direcționate în adresa companiei aeriene, iar ulterior, în cazul unui rezultat nesatisfăcător, în adresa Autorității Aeronautice Civile. În cazul unei curse neregulate, charter, atunci când pasagerul a procurat un pachet turistic, prin intermediul unei agenții de turism și nu are legătură directă contractuală cu compania aeriană, asistența va fi acordată de către agenția turistică. Solicitările și reclamațiile vor fi direcționate în adresa agenției de turism, iar ulterior, în cazul unui rezultat nesatisfăcător, în adresa Autorității Aeronautice Civile. 

Valeria Vițu
09/06/2023




Textele de pe pagina web a Centrului de Investigații Jurnalistice www.anticoruptie.md sunt realizate de jurnaliști, cu respectarea normelor deontologice și sunt protejate de dreptul de autor. Preluarea textelor știrilor și a investigațiilor jurnalistice se realizează în limita maximă de 500 de semne. În mod obligatoriu, în cazul paginilor web (portaluri, agenții, instituţii media sau bloguri) trebuie indicat şi linkul direct la articolul preluat de pe www.anticoruptie.md în primul alineat, iar în cazul posturilor de radio și TV – se citează obligatoriu sursa.

Preluarea integrală a textelor se poate realiza doar în condiţiile unui acord prealabil semnat cu Centrul de Investigații Jurnalistice.



Follow us on Telegram

Comentarii